Microfoon werkt niet bij cliënt PsyQ-online

Gemaakt door Nathaniel Hitzerd, Gewijzigd op Wo, 10 Jul, 2024 om 3:05 PM op Isa Dolk

Het kan zo zijn dat de microfoon van de cliënt het tijdens het videobellen met de behandelaar via de Superbrains app niet doet. Als dit zo is, kan je het volgende doen om het probleem te verhelpen:


1. Laat de cliënt  naar de instellingen van de telefoon gaan

2. Vraag hem of haar om te zoeken naar 'superbrains'

3. Laat de cliënt klikken op 'superbrains'

4. Kijk bij deze instellingen of je meteen de app toestemming kan laten geven om de microfoon te gebruiken.

=> Bij Samsung kan dit eventueel staan onder machtigingen.


Door de Superbrains app toestemming te geven om de microfoon te gebruiken, kan dit probleem worden opgelost.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren